Wednesday 27 July 2011

Formula 3 - Protein

Seterusnya tambahkan Serbuk Protin Individu Herbalife ke dalam shake anda dan bawa kesan yang anda lihat ke tahap seterusnya. Otot-otot dalam badan anda adalah enjin yang menggerakkan kita, kalori yang kita makan, terutamanya karbohidrat, adalah minyaknya. Lebih banyak otot berkualiti yang kita ada dalam badan, lebih banyak kalori yang kita bakar, walaupun kita hanya sedang duduk di atas kerusi! Jadi bagaimana kita boleh menambahkan otot berkualiti dalam badan kita? Makan lebih protin berkualiti dan kekal aktif. 
Ada banyak buku yang ditulis mengenai apakah protin yang terbaik, terutamanya Dr.David Heber dalam "LA Shape Diet". Jawapannaya adalah protin tanpa daging, kebanyakkannya protin soya untuk lebih speisifik. Sebabnya ialah protin adalah blok untuk membina otot, dan senang di cerna, protin tanpa lemak digunakan hampir sepenuhnya untuk membentuk otot yang sihat. Jadi lebih sedikit karbohidrat yang di makan dan lebih banyak protin soya, kita menukar persamaan dalam badan kita daripada sesuatu yang banyak lemak dan merosakkan kesihatan, kepada sesuatu yang efisyen dan membakar lebih banyak kalori untuk memberikan kita lebih tenaga.
Kita semua mempunyai jumlah protin yang menakjubkan dan sesuai mengikut diri masing-masing, dan ianya berbeza dari satu badan ke badan seterusnya. Oleh kerana itu Herbalife membolehkan anda untuk menambah jumlah Serbuk Protin Individu yang ideal ke dalam shake Formula 1 anda. Formula 1 Herbalife dan Serbuk Protin Individu (Formula 3), menghasilkan imbangan yang baik untuk nutrisi yang terbaik.

No comments:

Post a Comment