Wednesday 27 July 2011

Bentuk Badan Yang Sihat

-bismillah-

assalamualaikum and hi to all, 


Cuba fikirkan tentang masalah yang dihadapi oleh kebanyakkn orang yang mahu cuba untuk mengurangkan berat badan. Mereka lapar, tidak mendapat nutrisi yang baik dan kehilangan otot kerana mereka mengurangkan pengambilan protin mereka dan juga kalori. Apabila mereka berhenti mengamalkan "diet" mereka, lemak akan bertambah dan otot masih berkurang. Fikirkan tentang keperluan tenaga mereka, ia hanya akan menjadi lebih teruk. Sekarang fikir tentang keperluan tenaga anda dengan Herbalife. Anda mempunyai otot berkualiti, anda makan kurang lemak, gula dan karbohidrat tidak berfaedah yang lain, dan anda membuang toksin dalam badan supaya dapat menyerap nutrisi yang anda makan. Perbezaan yang ketara!
Jadi samada anda mahu bentukkan badan anda, turunkan berat badan atau berlatih untuk triathlon seterusnya, sarapan sempurna Herbalife adalah pilihan yang terbaik untuk meningkatkan nutrisi anda secara radikal dan masih menikmati makanan yang anda gemari.
Pilih shake Herbalife Formula 1 yang enak berdasarkan perisa kami iaitu Dutch Chocolate, French Vanilla, Coppuccino, Strawberry atau Tropical Fruit! Kami ada resepi berasaskan air, jus buah-buahan, soya atau susu rendah lemak dan banyak lagi pilihan lain. Anda juga boleh membuat pai atau makanan lain. Bukan sahaja anda makan sarapan yang terbaik, anda tidak akan makanan yang tidak baik DAN anda akan jimat wang. Ya, purata sarapan Herbalife adalah lebih murah dari sarapan biasa yang tidak sihat anda makan di rumah sekarang, atau terutamanya yang kita beli dalam perjalanan! Selepas beberapa hari anda akan rasa perbezaannya dan mula MELIHATNYA juga! Oleh kerana anda makan kurang lemak dan karbohidrat yang tidak berfaedah, anda akan mula membentuk badan anda. Ini boleh dinampak dalam berat yang kurang dan sentimeter atau inci juga.
Lemak adalah tidak bagus untuk ukuran pinggang anda dan semua orang tahu mengenainya, tapi begitu juga karbohidrat yang kosong. Ini adalah gula, roti, pasta, nasi dan semua kalori tambahan dalam badan anda yang tidak boleh di bakar kerana anda tidak cukup aktif. Kalau karbohidrat tidak di gunakan untuk menghasilkan tenaga dalam badan, ianya akan di simpan sebagai lemak. Sekarang anda lihat mengapa makanan yang tidak bagus boleh membunuh dan menggemukkan kita.
Kebanyakan sarapan kita adalah segera, kalori tidak berkhasiat, nasi, mi, roti bakar, bijiran bersalut gula, kopi dengan krim dan gula, daging berlemak dan kek manis. Semua makanan segera ini akan senang bertukar menjadi lemak jika anda tidak berlari marathon seharian! Dengan Formula 1 Herbalife, anda bukan saja mendapat apa yang badan anda perlukan; protin soya, vitamin, mineral, air, minyak sihat dan serat, dan anda akan jimat wang, dan perkara paling menarik sekali adalah rasanya yang sedap! Dan kelebihan utama Herbalife adalah herbanya. Ianya mencuci dan membaiki badan secara semulajadi, tanpa ini anda tidak akan mendapat khasiat sepenuh nutrisi kerana anda tidak menyerap sepenuhnya nutrisi ke dalam sel-sel.
InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment