Monday 1 August 2011

Pengantin Herbalife

-bismillah-

assalamualaikum,



ok, entri kali ni akan cerita pasal mcm mana sy first jumpa dgn herbalife. Well, i've always wanted to lose weight, especially when my wedding is just around the corner, tp xtau mcm mana and mmg SANGAT MALAS BERSENAM! my husband is an athlete, dia main all sorts of games..tp isteri x suka sports, but i enjoy cheering for him =) . anyway, i've heard about herbalife for quite some times, so apa lagi dengan kemudahan google, sy pun search for herbalife distributor, and i pun pilih la silently, mcm stalker, utk cari the right person to be my coach. and i found kak fazila. Reason being was, i think she's sincere in helping people, probably sbb dia nmpak positive effects dari herbalife ni to her husband, and baby. so, after few consultation dengan kak fazila, sy pun start ambil shake f1, f3 and tea mix.

alhamdulillah after two weeks dengan diet yg SANGAT LONGGAR, sy berjaya turun 2kg, reduce 0.8% of my body fat and increas 1.7% of my water level. so masa tu sangat lah seronok, sbb spare tayar pun dah kurang...memandangkan berat sy adalah 76 kg and i only took herbalife 2 weeks before my wedding of course la x leh nk expect akan hilang 20kg in 2weeks kan..but alhamdulillah, since dpt consultation dgn my coach, i know the condition of my body better. so rasa lah semangat sikit nk diet and continue ambik product ni.

so on my wedding day, since most of my relative noticed my changes, dorg pun tnya la apa rahsia. plus at that time my mum and dad dah start ambik product ni jugak..i was so busy on my wedding day sbb dok explain to people pasal product herbalife ni and mcm mana dia function dlm badan kita..

moral of the story, if you are a soon to be bride and want to lose weight, please contact me NOW so that you won't have to face the same problem as i did. kita kan nk cantik di hari yang paling bermakna.. =)

contact me now via my email emanesmi@hotmail.my  or my phone number- 0194077475. Cheers!

2 comments:

  1. wow! u pon coach herbalife ke?? pewittt

    ReplyDelete
  2. yes! stat few days before kawen..haha alhamdulillah ada effect on me and my family so why not..relatives pulak kiri kanan penyakit semua..so rasa mcm i should do this... doakan aku okeh!

    ReplyDelete